Ads 468x60px

Labels

Thursday, October 28, 2010

Berehat Sebentar

Assalammualaikum,
walaupun tak ramai yang baca blog ni, takpela, kira adala jugak pembaca yang sudi singgah. terima kasih diucapkan kepada pengunjung semua ;).

disebabkan saya bakal menduduki peperiksaan akhir semester/ final exam bagi kursus Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan, blog ini terpaksa direhatkan dari diupdate dalam masa terdekat ( leh percaya ke?)hehe..

exam inilah exam yang terakhir sepanjang belajar di IPG Kampus Bahasa Melayu ( maktab perguruan ). saya bakal memperoleh segulung Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Bahasa Melayu Pendidikan Rendah. Moga2 peperiksaan terakhir dapat melayakkan saya mengenggam segulung ijazah tersebut sepanjang 5 1/2 berada di Institut ini. Doakan kejayaan saya untuk menduduki peperiksaan pada 1, 2 dan 9 hb ini.

selepas ini, bakal pulang ke kampung halaman (sebelum raya Haji), repair reban, jual apa2 yang patut sementara menunggu ditempatkan di mana2 sekolah yang memerlukan perkidmatan saya.

akhir kata,
ambiklah ilmu yang ada dlm blog ini, walaupun tak banyak. kongsi2kan lah. tak rugi pun.
selamat beramal ;)

sebelum itu, cuci2 mata la dengan gambar2 kt bawah ni.




No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About