Ads 468x60px

Labels

Friday, January 6, 2012

Bukti Penerimaan Duit Online

Assalammualaikum,
sepanjang menjalankan perniagaan online (perniagaan kami lebih ke arah online), rasa-rasanya kami masih belum pernah dan cuba menipu pelanggan. Setiap pelanggan kami akan cuba menjaga dengan baik, adakalanya pelangan tidak berpuas hati dengan inkubator kami ( dlm 2-3 orang ) sebabnya telur yg dieram tidak menetas. setelah diberi penerangan, masalah bukan berpunca dari mesin, tetapi berpunca dari benih telur itu sendiri.

Punca-punca telur tidak menetas
-induk muda
-tiada benih jantan yang matang
-telur lebih dari seminggu

oleh itu, sekiranya ingin membeli mesin dari kami, silalah maklumkan kepada kami terlebih dahulu, apa telur ayam yang ingin dieramkan. InshaAllah kami sedia membantu.

berikut merupakan gambar bukti kami menerima bayaran dari pelanggan, sekiranya anda berurusan kami, sudi-sudilah menyimpan bukti pembayaran anda. kalau anda menggunakan mesin deposit, sila photostat slip tersebut kerana slip tersebut mudah hilang tulisannya ( sila beringat untuk sebarang transaksi yang anda ingin lakukan), tidak perlu takut jika berurusan dengan kami, kerana barangan anda dijamin siap dalam masa 1 minggu, yang lambatnya cumalah masalah dr pihak kurier.

Sekiranya anda ingin barang sampai lebih cepat, cuma tambah RM5 sahaja, jika mahu tiba dlm 2-3 hari, tiada bayaran kami letakkan.

Kami menggunakan perkhidmatan dari GDEX dan KTM. Sekiranya anda inginkan kami pos menggunakan pos laju, kos pos ditanggung oleh anda 100% kerana perkhidmatan pos laju agak mahal jika dibandingkan dengan syarikat kurier yang telah kami nyatakan di atas.


No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About