Ads 468x60px

Labels

Monday, February 13, 2012

Pos ke Sabah, tambah RM110 sahaja

Assalammualaikum,
Minggu lepas, kami menerima tempahan dari pelanggan dari sabah. agak risau untuk pos ke sabah/sarawak walaupun kami pernah menghantar inkubator ke sana, bukan apa. kami sedikit risau tentang bayaran yang terpaksa dilunaskan oleh pelanggan. bukan murah kos penghantaran ke sana.

mujurlah ada rakan-rakan yang berpesan, "harga inkubator kt sana lagi mahal, kira harga yang hang jual dh kira murah, sebab tu ada pelanggan dari sana yang tak putus2 tambah order(pelanggan lama)" sejauh mana kebenarannya, kami tidak pasti.

yang kami pasti, bagi kos penghantaran inkubator yang berharga RM300, pelanggan perlu menambah RM110 lagi, jadi, jumlahnya RM410. ini untuk pasaran sabah/sarawak,

untuk semenanjung, harga kekal sama. kami belum bersedia untuk menaikkan harga barang, jika naik, ada "part2" tertentu yang bakal kami tambah untuk memuaskan hati pelanggan"

jom layan gambar ~




1 comment:

  1. Menggunakan sebuah inkubator adalah pilihan terbaik jika anda mencari satu kadar yang tinggi penetasan daripada telur ayam.Anda boleh pergi dari hanya mendapat telur beberapa untuk menetaskan untuk mempunyai yang kebanyakan telur anda menetas hanya dengan menggunakan sebuah inkubator.

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About