Ads 468x60px

Labels

Saturday, September 29, 2012

Baik pulih gambar

Assalammualaikum,
beberapa bulan lepas saya menerima email daripada seorang pelanggan yang ingin saya membaiki gambar ibu dan bapanya. Pada hakikatnya tiada sebarang perjanjian yang kami buat untuk sebarang bayaran yang akan saya kenakan (sebab saya tak tau harga).hehe.. Disebabkan kelapangan pada hari ini. saya mengambil kesempatan untuk membaiki gambar ini. lama tak guna photoshop, skill pon dh berkurangan (hakikatnya tak ada skil pon)

gambar di bawah ini sebenarnya agak susah nk dibaiki sebab kerosakkannya sangat banyak. ada juga yg rosak pada bahagian muka (bahagian paling susah), tapi tak apalah, tak salah mencuba kan?

gambar asal

gambar yang direpair (masih direpair)

-klik untuk besarkan gambar-

Untuk customer ni, saya ingin caj RM25 sahaja 
Apa yang customer ni dapat
-softcopy gambar
-2 keping gambar 4r 
-pos express gambar tersebut


1 comment:

  1. salam, saya ada hantar pm di fb mengenai gamabr lama. harap dapat balasan tuan a.s.a.p.

    aida
    0133331338

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About