Ads 468x60px

Labels

Friday, January 8, 2010

Senarai Nombor UOX




saya ingin menjual ( dengan izin ) produk celcom spt UOX, SOX, broadband ( pakej pelajar RM50 ) dan lain2 pakej.

bagi UOX/SOX, produk tersebut tidak boleh dijual tetapi perlu "dibeli" dengan cara membayar duit topup. maksudnya, pembeli hanya perlu membayar duit topup untuk mendapatkan produk tersebut. topup yang dibeli, akan dimasukkan ke dalam akaun uox pembeli tersebut.

jumlah minimum bayaran adalah RM3, maksimum RM10.

bagi topup RM3, pembeli tidak akan mendapat bonus 2 kali ganda yang celcom bagi. hanya pembeli yang membayar RM10 sahaja yang dapat bonus tambah nilai 2 kali ganda dari celcom.

tidak seperti post2 saya sebelum ini yang hanya menumpukan sekitar Kuala Lumpur sahaja. saya membuka peluang ini kepada mereka yang inginkan UOX bernombor "Kuala Lumpur" ke seluruh Malaysia.

juga peluang kepada penuntut IPT, atau sekolah2. sekiranya berminat menyertai team saya, sila hubungi saya. anda tidak perlu mengeluarkan sebarang wang untuk menyertai saya mengedarkan produk2 ini.

juga bagi pelajar sekolah, sekiranya anda mengumpul uox untuk dibeli melalui saya, iaitu melebihi 36 keping, saya akan membayar upah kepada anda

1.Semua nombor UOX yang saya ada adalah nombor central ataupun lebih dikenali sebagai nombor KL.
2. Kepada gempakstarz yg pernah PM saya sebelum ini untuk produk UOX, diminta menghubungi saya kembali kerana inbox PM saya dh kosong setelah gempak.org naik taraf.

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About