Ads 468x60px

Labels

Thursday, March 18, 2010

Sedikit pengubahsuaian incubator

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
hari ni saya nk post sedikit gambar2 pengubahsuaian incubator yang telah saya buat hujung taun lepas. tak test lg keberkesanan pengubahsuaian incubator tersebut, kerana perlu kembali pulang ke Kuala Lumpur dan kembali sibuk dengan praktikum dan kajian tindakan. Moga2 tahun ni berjaya membawa pulang segulung ijazah perguruan setelah 5thn bertapa di Kuala Lumpur.hehehe

lampu-lampu yang berada di tepi storage diubah ke bahagian atas, dan kipas dikurangkan 1 ( nk kurangkan penggunaan kipas dan nk test guna air pump yg aquarium punya )

(gambar ats- lubang udara ada bwah kipas.1 lubang je, 2 lubang lagi lubang skru dr lampu2 yg ada kt dinding storage yg telah ditanggalkan. rujuk gambar atas, lubang kt bahagian bawah sebelah kanan )



tray ni komfem buang sebab tak berguna sangat pun. telur nk letak atas paper@ beli raga kecik ( RM1.50 ) utk letak telur.

ni kipas yang ditanggalkan. kipas murah je, ambik blkg power supply pc yang dh rosak. untuk penjimatan, mintak je kt kdai2 pc. dorang buang je benda2 ni.

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About