Ads 468x60px

Labels

Tuesday, March 23, 2010

Tangki CISS untuk semua jenis Printer

Assalammualaikum dan salam sejahtera, saya juga ingin menjual tangki CISS melalui pos ke utara kerana di utara tangki ini masih lagi mahal dan sangat tidak berpatutan. Di bawah saya senaraikan harga2 tangki tersebut termasuklah kos penghantaran ke seluruh Malaysia.



Model Brother LC37/LC57/LC38
jenis pendek - RM 70
Jenis Panjang - RM 80

Model Epson
T10/TX100/C79/C90/CX5500 - RM 90
6 color model R290 - RM 120

CISS
HP - RM 80
Canon - RM82
Canon ( ciss tinggi ) - RM 90

sms saya utk maklumat lanjut
013 2996820 ( Mohd Ammar )

* harga bergantung kepada harga semasa, sekiranya harga telah murah. saya akan memaklumkan kepada pelanggan yang membuat tempahan.
untuk senarai produk/gaget2 barangan dari Plaza Lowyatt Kuala Lumpur, anda boleh merujuk senarai harga dari laman web dibawah ini. Anda boleh membuat tempahan kepada saya. Bayaran komisyen bagi setiap barang yang ditempah ialah RM10. Kos penghantaran ditanggung oleh pembeli dan caj yang dikenakan oleh Pos Laju/ syarikat penghantaran yang lain.

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About