Ads 468x60px

Labels

Tuesday, November 23, 2010

Projek Incubator sedang berjalan

Assalammualaikum,
Saya baharu sahaja menamatkan pelajaran di IPG Kampus Bahasa Melayu. Awal tahun depan mungkin akan di postingkan ke mana-mana tempat di Malaysia. mungkin hobi menternak ayam ni akan terhenti apabila ditempatkan di mana-mana kawasan selain dr kampung sendiri ( ternak di kampung lg seronok, dpt blk kg selalu)hehe..

projek untuk menyiapkan sebuah incubator sedang dijalankan, cuma sedikit terlambat kerana saya memerlukan bantuan dari adik dan abang saya untuk mencari termostat yang bersesuaian kerana di Kulim sukar untuk memperoleh stok tersebut. Storage yang dijual di pasaran pun sudah naik harga, jadi kos pembuatan juga akan naik. saya menjangkakan harga sebuah incubator yang akan saya jual dalam lingkungan RM200-RM215. harga tersebut hanya cadangan, mungkin terpaksa dinaikkan sehingga RM250. Semua bergantung kepada harga aksesori yang lain. moga2 harga saya bakal jual berada di paras bawah RM215. jadi, tempahan untuk incubator telah saya buka sekarang. ;)

Selain itu, saya juga ada menjual produk2 berasaskan stevia. Produk ini ditanam di Malaysia ( Sungai Petani ) oleh bapa saudara saya. Bagi yang mengalami masalah seperti buasir/sembelit dan kencing manis, amat2 saya alukan untuk menggunakan produk ini. produk ini boleh digunakan bersama ubat klinik. produk ini juga dikategorikan sebagai tumbuhan herba.

4 comments:

  1. salam sahabatku amar...saya rasa berminat gak dengan inkubutor ni....kalau harga berpatutan saya rasa saya nk seunit nanti...apapun roger bgtaw saya nanti...good luck myfren!!!

    ReplyDelete
  2. Salam sahabatku,
    berminat ke? nk jenis tong besar ke kecik?
    lutsinar ke jenis biasa?

    klau jenis biasa murah, klau lutsinar, tong kecik je dh RM30++, klau tong besar cm dlm gambar tu baru dalam RM10++ (dulu RM 10, skrg dh naik harga)

    apa2 hal saya akan sms, termostat belum dpt lg. hehe

    ReplyDelete
  3. saya x faham sangat kegunaan tong lutsinar tu untuk apa...

    ya..apa2 t amar sms saya....nanti boleh juga saya promo inkubutor amar kat blog saya... :)

    ReplyDelete
  4. tong lutsinar tu sama bentuk cm tong merah incubator saya tu.cuma klau guna tong lutsinar,xyah psg cermin dh kt incubator. dh nmpk isi dlm incubator tu klau lampu mnyala.hehe

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About