Ads 468x60px

Labels

Tuesday, February 8, 2011

Ke udara dari Negeri Sembilan!!

Assalammualaikum,
saya telah selamat sampai di Negeri Sembilan pada sabtu yang lalu. Alhamdulillah, keluarga juga telah selamat kembali ke Kulim, pada hari Ahad yang lalu.

Berada di suatu tempat yang begitu asing bagi saya amat memeritkan hati ini. Maklumlah, hampir 3 bulan berada di rumah selepas menamatkan pengajian dari IPG Kampus Bahasa Melayu.

Saya akan memulakan sesi pengajaran pada esok hari (8/2/11). di IPG saya mempelajari Bahasa Melayu sebagai major saya, tetapi di sini ( Negeri Sembilan), saya diberi peluang untuk mengajarkan kelas Prasekolah ( saya tiada langsung pengalaman dalam kelas Prasekolah), sebagai seorang guru, nak tak nak, kenala juga mengajar prasekolah. Pembelajaran sepanjang hayat kan?hehe..

4 comments:

  1. All the best to ya!!

    ReplyDelete
  2. ya...ilmu pelita hidup...kena cari sampai akhir hayat...apapun terima kasih pada golongan pendidik yang selalu memberi ilmu.

    amar...kena mengajaq budak2 kecik ya?adehhh...ada yg minta teman nk pegi tandas x?

    ReplyDelete
  3. akmal-hehe..
    cikgu wan-InshaAllah..
    Azam-bbdk dh pandai pg tandas sendiri. lagipun pembantu pra ada, dorg banyak membantu, kita ni tolong ajr je. tp kalau bbdk lebih cepat paham kalau mak ayah dorang dh ajar masa kt rumah. kalau lepas kt cikgu masa skolah, mmg ssah la bbdk tu nak paham.

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About