Ads 468x60px

Labels

Monday, February 21, 2011

Inkubator Boleh Dihantar Ke Semua Destinasi Di Semenanjung Malaysia

Assalammulaikum,
Selama ini saya sering dihubungi oleh pelanggan yang inginkan inkubator diposkan kepada mereka. Oleh itu, saya menawarkan perkhidmatan pos inkubator ke semua destinasi di semenanjung Malaysia dengan menggunakan perkhidmatan KTM. Murah sahaja harga pos barang tersebut. Mungkin bawah RM20.

Jika pelanggan ingin saya poskan barangan, ingin saya maklumkan terlebih dahulu, sedikit caj akan dikenakan kerana perlu membeli kotak untuk membalut inkubator tersebut. kemungkinan, bekas polistrin yang akan digunakan.

Sekiranya ada pertanyaan mengenai inkubator ini, bolehlah menghubungi saya seperti terdapat di sebelah kiri blog ini. anda juga boleh terus berurusan dengan adik saya yang berada di kedah untuk urusan pembelian inkubator. bolehlah menghubungi beliau di talian, 012 4686504 017 3119730 ( Aminuddin).

Inkubator yang dibina adalah berdasarkan inkubator yang dapat menghasilkan kadar penetasan yang tinggi. Sekiranya inkubator yang telah dibeli mengalami masalah, saya tidak dapat memulangkan wang saudara, tapi saya memberi jaminan untuk memperbaiki kembali inkubator tersebut. Mungkin sedikit kesilapan yang saudara telah lakukan sehingga menyebabkan telur tersebut tidak menetas. Suka saya jelaskan di sini, terdapat faktor-faktor lain yang menyebabkan telur yang dieramkan tidak menetas. Saudara boleh merujuk "blog list" yang terdapat dalam blog saya ini. Ambilah ilmu yang baik yang terdapat dalam blog rakan-rakan saya itu. Mereka boleh saya gelarkan sebagai "pakar", saya hanyalah seekor semut hitam di malam hari (hehe..)..

p/s : maaf jika saya tersalah memberi nombor telefon adik saya sebelum ini. tak perasan yang nombor 1 lagi dh mati.hehe

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About