Ads 468x60px

Labels

Tuesday, March 1, 2011

Harga Baharu

Assalammualaikum,
Ingin saya maklumkan kepada pengunjung sekalian, harga bagi inkubator terpaksa dinaikkan dari RM160 ke RM170. Ini disebabkan oleh kenaikan harga termostat dan plastik di pasaran. nak tak nak, terpaksala juga saya menaikkan harga barang.

untuk makluman semua, bagi setiap penempahan inkubator, pembeli perlu memasukkan deposit RM50 terlebih dahulu. sekiranya pembeli membatalkan tempahan pada saat-saat akhir, duit tidak dapat kami kembalikan. Hanya termostat sahaja yang akan dipos kepada pembeli. ini kerana, termostat merupakan jantung inkubator dan merupakan "benda" paling mahal di dalam inkubator.

suka saya jelaskan di sini juga, pembeli haruslah berurusan terus dengan adik saya yang menyambung perniagaan saya di kedah. Ini kerana, saya sekarang berada di negeri Sembilan dalam tempoh yang agak lama. tidak berkesempatan untuk pulang ke kedah. Saya juga sedang berkira-kira untuk melebarkan perniagaan di negeri ini, tetapi kekurangan modal membantutkan target saya. barang-barang untuk membuat inkubator juga sangat mahal di sini.

untuk makluman  pembeli juga, saya juga telah menaik taraf inkubator dengan menggunakan barang-barang yang lebih berkualiti agar berpatutan dengan harga yang saya tawarkan.

cable yang digunakan juga tebal dan susunan lampu dan wayar lebih kemas dari sebelum ini.

waranty yang saya beri hanyalah sebulan ( waranty termostat ), tetapi tentang soalan yang berkaitan dengan inkubator ataupun sebarang pertanyaan, saya tidak hadkan. tanyalah seberapa banyak yang saudara inginkan. saya sedia menjawabnya, tetapi, tolonglah kenalkan diri terlebih dahulu kerana saya tidak menyimpan nombor saudara dalam telefon saya.

suka saya jelaskan di sini juga,
bagi yang ingin mengambil tempahan, sila ambil pada hujung minggu. ini kerana, adik saya masih berpraktikal. hanya pada hujung minggu sahaja dia pulang ke rumah. 
sekiranya saudara membuat tempahan secara tergesa2, kami tidak dapat setting suhu dan test segala yang sepatutnya pada inkubator saudara. kadang-kadang, kami terlepas pandang akan sesuatu benda yang sepatutnya ada dalam inkubator yang saudara beli.

sekiranya saudara ada membeli inkubator kami, dan tidak dapat sebarang manual, sila hubungi saya. saya akan hantar kepada saudara sekalian. beberapa hari lagi, saya juga akan menyediakan link untuk memudahkan saudara memuat turun manual tersebut.

1 comment:

  1. selamat pg en mcm mn saya nk dapat inkubator..en tak tingal hf en

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About