Ads 468x60px

Labels

Tuesday, March 1, 2011

Under construction

Assalammualikum,
saya menghadapi masalah perkhidmatan internet di sini. jadi segala post yang saya buat ada kalanya terlalu terburu-buru. Maaf saya pohon.

saya juga sedang bercadang merombak semula susunan dalam blog ini agar menjadi lebih menarik dan sesuai dengan perkhidmatan yang blog ini tawarkan.

saya juga mungkin tidak akan online beberapa hari/minggu/bulan selagi perkhidmatan internet di rumah ini masih belum dipasang. sekiranya anda ingin bertanyakan sesuatu, silalah hubungi saya melalui sms. kalau saya balas msg terlalu ringkas, faham sahajalah, saya sedang sibuk. tapi saya tetap akan balas sms saudara.

kalau telefon saya tidak diangkat, tinggalkanlah msg, kadang2 saya berada di bilik kecil, memang agak sukar untuk keluar dari bilik kecil sekiranya sedang memerut.

1 comment:

  1. ya..sudah lama amar x post entry2 yang best kat jiwaniaga..cepat pasang internet supaya kami dapat manfaatnya...rasa sunyilah siket ni... =)

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About