Ads 468x60px

Labels

Wednesday, March 23, 2011

Bosan Tahap Gaban!!

Assalammualikum,
Saya mengalami sindrom kebosanan yang sangat melampau sekarang. Tak banyak isu dan perkara yang boleh saya kongsikan dalam blog ini. Sebelum ini, bolehlah saya berkongsi tentang penternakan, tetapi sekarang hanya mampu baca blog rakan-rakan yang lain dalam keadaan yang sangat frust sebab tidak membela sebarang binatang.hehe...

Tambahan pula dengan bebanan tugas sebagai guru baharu sangat mendukacitakan hati saya. Dengan keadaan murid yang tidak memahami Bahasa Melayu ( walaupun Malaysia sudah merdeka selama 54 tahun ) sangat-sangat mendukacitakan.

Saya juga terlalu merindui untuk membela sesuatu.hehe... target sekarang Ayam Silky dan Ayam Bulu Balik.hehe.. sapa-sapa yang ada stok murah-murah, bagitaulah saya
Silky

bulu balik

saya juga ingin mencari kayu-kayu lebihan untuk membina reban kecil. dua tingkat pon sudah cukup.hehe..

walaupun keinginan untuk membeli binatang membuak-buak, tapi saya terpaksa melupakan hajat tersebut untuk sementara waktu, maklumlah, saya masih belum bergaji...

p/s: Ingin menjual induk itik nila. Ada yang sudi untuk membelinya??


No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About