Ads 468x60px

Labels

Saturday, April 16, 2011

Berkira-kira untuk menukar template blog

Assalammualikum,
saya sedang berkira2 untuk menukar template blog kerana template sedia ada ini macam terlari settingnya.hehe.. pening-pening,

saya juga ada menyediakan perkhidmatan membina blog peribadi, sekolah, perniagaan dan lain-lain lagi pada harga RM100.

Pakej ini termasuk
domain .com, contohnya www.lamanwebsaya.com
-tapi cuma untuk tempoh 1 tahun sahaja, lepas tu akan bertukar kepada www.lamanwebsaya.blogspot.com kembali

email percuma, cth :- saya@lamanwebsaya.com
contoh blog yang saya dh buat :-




Selain itu,
saya juga mengambil upah mengeram telur ayam/itik dan lain2 lagi di Bahau. Buat masa sekarang saya sedang mengeram telur ayam yang dibekalkan oleh sdr Akmal.

Saya juga masih menjual inkubator, harga sama seperti di post2 yang lepas untuk mereka yang mengambil inkubator di rumah saya di Kedah. Untuk tempahan dari negeri sembilan, harga dinaikkan sebanyak RM20 (kos pos dr kedah ke Bahau). Saya rasa pos dr kedah ke bahau lagi berbaloi dari saya membuat inkubator di Bahau kerana harga barang di sini sangat mahal dan sukar untuk saya memperoleh stok termostat. badan inkubator sahaja dh mencecah 3kali ganda dari harga di kedah.

p/s : post tak sampai 5min, dh tukar template.hehe.. mintak2 blog ini loading tak le lama sgt.hehe

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About