Ads 468x60px

Labels

Wednesday, April 27, 2011

Berita Baik

Assalammualaikum,
saya baru sahaja menerima tempahan wiring dari pelanggan dari Brunei. Nak hantar inkubator ke luar negara memang memakan kos yang sangat tinggi. jadi, jalan penyelesaiannya, saya mencadangkan pelanggan saya dari Brunei ini membeli wiring sahaja, cara pemasangan saya akan bimbing. Ini kerana, kos penghantaran akan menjadi lebih murah. wiring dan termostat akan saya post dengan kadar segera, stok sedia ada telah habis. jadi pelanggan terpaksa tunggu 2-3 hari baru stok baru akan sampai ke rumah saya.

P/S
Inkubator boleh dihantar ke seluruh negara kecuali di GUA MUSANG sahaja. di negeri lain, termasuk SABAH dan SARAWAK, khidmat KTM masih boleh digunakan. Harap maklum

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About