Ads 468x60px

Labels

Sunday, April 10, 2011

Mengeram Telur di Bahau

Assalammualaikum,
rasa macam sudah lama tidak berpost-post.hehe.. maklumlah kesibukan sebagai seorang guru membataskan sedikit perkara yang saya minati. Minggu lepas, abang saya telah menghantar 1 unit inkubator yang berharga RM260. Boleh rujuk post2 sebelum ini untuk melihat jenis inkubator yang saya maksudkan itu.

beberapa minggu yang lepas juga, saya turut dihubungi oleh akmal yang bertanyakan ada ruang kosong tak untuk diletakkan telurnya ( telur ayamnya) . hari ini baru saya mulakan mengeram telur, untuk melihat keupayaan inkubator saya. peratusan menetas kali ini sukar untuk saya jelaskan kerana akmal memberitahu, telur2 ayam tu telah berusia 2 minggu. tak apa, cuba je.hehe..

cakap banyak pon tak guna, jom layan gambar.hehe








1 comment:

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About