Ads 468x60px

Labels

Wednesday, December 8, 2010

Edit Foto Contest

setelah beberapa hari menyiapkan incubator, tiba masa untuk berehat sebentar.hehe.. jom join contest di http://www.chuisme.blogspot.com/. ;) ( untuk mengelakkan spekulasi yang melampau, suka saya jelaskan di sini, gambar di bawah ini bukanlah gambar awek saya, mahupun tunang saya, ataupun isteri saya..hehe, beliau merupakan owner website http://www.chuisme.blogspot.com/ dan merangkap penganjur pertandingan.) jom2, relekskan otak.hehe..



Syarat-syarat penyertaan

1-buat satu entry yang bertajuk "edit foto contest"
dalam entry tu ade pic kat atas tu ..xyah letak kat sidebar (nak letak pun xpe..hehe)
pastu link kan terus kat sini..

2-follow lah blog usang ni (dun woryy dalia akan follow back )

3-ape yg perlu buat?korang edit gambar ikut kreativiti korang masing2...
gambar tu ikut hati korang...nak edit gambar masjid ke,gambar pemandangan ke,gambar korang sendiri,gambar qaseh pun xpe hehehe ~
letak gambar sebelum diedit n selepas di edit...dalam entry kamu tu..
kalau nak gtau kamu gune software ape untuk edit tu pun xpe..xmo gtau pun xpe..gambar ramai2 pun xpe gak !
tapi JUJUR ok..jangan amek gmbar org len pulak...!
xbaik tau..

Gambar sebelum

Gambar Selepas

software yg digunakan : Adobe Photoshop CS 2 ( guna basic tools je) :)

Nak Tag

boleh ke camni Qaseh??hehe

p/s : tolong rekemenkan saya klau ada blog yg anjurkan pertandingan yg bez2.hehe



No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About