Ads 468x60px

Labels

Sunday, December 26, 2010

Model Inkubator Terbaharu Saya

Assalammualaikum,
disebabkan kos menghasilkan inkubator storage telah naik, saya telah cuba menghasilkan inkubator dengan menggunakan bekas yang lain. Idea asal merupakan 100% milik dr rakan ternak ( rujuk post rakan ternak )




yang tak best bila membuat inkubator ini,
+ kena potong karpet, tampal disekeliling bibir bekas

tu yang paling tak best, sangat membuang masa.

gambar di atas hanya model sahaja, barang2 yang digunakan merupakan barang yang kitar semula ( barang lebihan projek adik di JMTI bukit minyak)

inkubator di atas BUKAN UNTUK DIJUAL!! ;)

4 comments:

  1. pergh..smart model ni...baguih2 amar...

    ReplyDelete
  2. tp renyah buat inkubator ni.hehe..nk upgrade inkubator ke azam? buat cm model ni, pastu pindahkan je wiring. wiring saya buat jenis klip dan skru je, xpateri. nk memudahkan org upgrade inkubator,

    inkubator lama boleh buat brooder. utk anak aym yg baru menetas

    ReplyDelete
  3. boleh jugak..tp biaq dulu...test yg ni dulu sat...

    ReplyDelete
  4. takpa, test dulu. saya dh banyak tong yg saya dh tebuk. smuanya sebab nk test.hehe

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About