Ads 468x60px

Labels

Thursday, December 16, 2010

Termostat RM50 termasuk pos

Assalammualaikum,
saya turut menjual aksesori untuk membuat inkubator iaitu termostat dan wiring.
termostat jenis Jaeger,suhu sehingga 110.
untuk wiring sila tambah RM10, diagram pemasangan turut dibekalkan bersama.

termostat akan ditest terlebih dahulu sebelum dijual, ini untuk mengelakkan kerosakkan sekiranya pos. waranty tidak saya bekalkan. hanya pembeli inkubator saya sahaja yang saya bekalkan waranty selama 2 minggu. ini kerana pihak kedai tidak memberi waranty terhadap barangan ini.

sekiranya anda ingin COD, hanya di kawasan KULIM sahaja yang saya dapat pergi. sama ada di dinas, nasmeer ataupun di gaint Kulim. RM45 bagi COD. harga masih sama bg wiring dan diagram.

kipas jenis AC tambah lg RM30


5 comments:

  1. salam amar..

    setakat ini bacaan maksimum 38.4 C(lampu padam)
    dan minimum 30.4 C(lampu nyala). walaupun saya setting ke 39 C bacaan minimum dalam 31 C.Julat beza 8 darjah.Adakah keadaan ini ok amar?saya dah beli termometer digital.

    ReplyDelete
  2. lupa nk gtaw...purata tempoh nyala 7 minit..dan purata tempoh padam 20 minit.

    ReplyDelete
  3. masih normal tu. jgn risau, kalau set 40, kurang pon dlm 5-7c jgk. masih ok tu. jgn risau.

    cuma kena risau kalau lampu taknak padam ngan tak myala. pastu termostat dh xbunyi "klip" bila pusing. tu tanda2 termostat nk rosak.

    saya dulu mngeram suhu dlm 36-37 je sbb guna termostat yg 40c pnya. ada ralat, tp xde msalah. mnetas juga, kna jga air dlm bekas.jgn bg kering

    dh suluh telur ke?ada benih x?

    ReplyDelete
  4. Salam,saya baru nak berjinak2 dengan ternakan ayam.ad beberapa perkara saya nak tanya
    1)harga termostat hantar ke segamat johor
    2)shu minimum@max tu tentang apa dan brape yang sesuai
    3)macam mana nak tau telur ada benih@tak dan telur yang expd
    4)punca ayam berak kapur dan apa ubat nya.
    Segala maklumat diucapkan terima kasih.moga dapat berkongsi pengalaman
    3)

    ReplyDelete
  5. Salam..
    saya nk tnya mcm mna sambungan wiring utk jaeger ni..
    semua ada 3 pin tak termasuk pin earth..
    pin C..pin 1 ngan pin 2..
    Bole tnjukkan x..tq

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About