Ads 468x60px

Labels

Tuesday, December 7, 2010

Pre Test incubator JN 1

Assalammualaikum,
saya sedang menjalankan ujian terhadap inkubator yang ditempah oleh saudara Azam dari Keli Oh Keli,
inkubator ini model JN 1 yang masih di dalam harga promosi iaitu RM180.

Rumusannya, inkubator ini berfungsi dengan baik, tak ada sebarang kerosakkan ketika saya menjalankan ujian.
bagi yang berminat untuk dapatkan inkubator ini, boleh hubungi saya(termometer digital tidak termasuk dalam pakej ini). inkubator ini boleh memuatkan sebanyak 45 biji telur itik. ( mohon maaf atas kesilapan sebelum ini), telur puyuh 135++ biji. Inkubator ini merupakan saiz standard dalam kategori storage. beza dengan storage yang dijual hanya ketinggian sahaja. Harga bg saiz ini mencecah hampir RM350 untuk sebiji inkubator.

bagi yang berminat, sila hubungi saya :-



3 comments:

  1. wah...cayalah amar..dah siap test t roger gua...tq bro!

    ReplyDelete
  2. dh test dh, ok je. fungsi sama cm inkubator saya yg warna merah tu. skrg tgh buat manual setting termostat, sbb lain kawasan, suhu persekitaran lain sikit.hehe

    ReplyDelete
  3. slm.. ada x incubator y harga bawah rm200?
    skli nga pos...brapa ye?

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About