Ads 468x60px

Labels

Tuesday, December 14, 2010

Sampel Pil Stevia

Assalammualaikum,
bagi yang berminat untuk merasai kehebatan stevia, bolehlah tranfer kepada saya RM1 melalui maybank2u ataupun melalui celcom share.

RM 1 itu merupakan caj bagi pos sample pil stevia ( 2 biji )

kelebihan stevia akan saya upload esok.

seperti yang telah saya beritahu melalui post2 sebelum ini, stevia dapat merawat pesakit yang menghidapi sembelit/buasir. tak perlu lagi pesakit mengambil julab untuk melawaskan berak/kencing. itu hanya 1 maanfaat yang diperoleh dari stevia, masih ada banyak lagi kelebihan yang belum saya jelaskan.

untuk pengetahuan semua, produk stevia telah banyak digunakan di negara-negara luar seperti Jepun dalam pembuatan coklat dan industri makanan.

kepada yang berminat, sila hubungi saya , Mohd Ammar (013 2996820)

saya juga masih menerima tempahan inkubator. sila hubungi saya untuk maklumat lanjut

p/s : saya tidak meminati perniagaan MLM. saya mempercayai produk Alpalipid dan SD2 keluaran newimage kerana saya telah mencuba produk tersebut. saya tidak mahu mempengaruhi orang untuk menyertai perniagaan ini, saya hanya menjual "produk", saya tidak menjual "sistem piramid" kerana "yang kaya akan semakin kaya, dan yang miskin hanya melopong mencari ahli baharu"

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About