Ads 468x60px

Labels

Saturday, December 4, 2010

Pre test incubator JN 2

Assalammualaikum,
hari ini dh siap incubator model JN 2. model-model lain akan diperkenalkan sedikit masa lagi ( perlukan modal untuk membuat model2 yang lain ), duit hasil jualan incubator akan digunakan untuk membeli makanan ayam + itik ( saya dapat penat lagi, xpela hobi punya pasal )

seperti yang telah saya war-warkan sebelum ini, incubator ini ( JN 2 ) masih pada harga promosi iaitu RM150. selepas ini harga kembali kepada harga standard iaitu RM 200. bagi yang berminat untuk mendapatkan incubator ini, sila hubungi saya ( Mohd Ammar, 013 - 2996820, Lokasi Kulim Kedah )

JN 1

JN 2


Apa yang anda dapat sekiranya membeli incubator dari saya ?
- Buku manual
- Khidmat nasihat seumur hidup
- Suhu incubator yang telah diset
- Khidmat baik pulih incubator yang mengalami masalah
- Barang-barang yang akan saya fikirkan kemudian



No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About