Ads 468x60px

Labels

Wednesday, January 19, 2011

Ayam Warna Warni Bahagian 2

Assalammualaikum,
Pagi ini saya nak kongsi gambar sahaja. biasala, bosan-bosan. tiada benda yang perlu dibuat.hehe






Yang ini lagi kreatif. saya suka.hehe



sesiapa yang tau material yang digunakan untuk mewarnakan ayam-ayam ni sila bagitau saya. kalau boleh, dimana boleh saya dapatkan material ini. 

p/s : tiba2 teringat ada seekor kucing betina kt rumah berwarna putih.hehe.. kalau bertukar jd warna pink pon ok jgk kn?hehe

3 comments:

  1. haha...amar masih dengan tanda tanya persoalan warna warni anak2 ayam....tapi kali pertama pulak saya melihat ayam belanda pun berwarna warni...ya..teruskan amar..cari jawapan itu!

    ReplyDelete
  2. haha..
    sedang menanti org lain beri jawapan.hehe

    ReplyDelete
  3. saya pernah buat ayam kaler ni. kitorang injek pakai pewarna makanan. tapi sebab tym tu buat pakai ayam kampung, tak menjadi sangat. tapi dari ape yang saya blajo, mmg pakai injeksyen pewarna macam pewarna kek tu, ke dalam telur.

    ini ade cerita sikitttt pasal mewarna ayam. http://mamimonster.blogspot.com/2010/08/updett.html

    but i guess it needs to be elaborated more! ^^

    ReplyDelete

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About