Ads 468x60px

Labels

Monday, January 10, 2011

Moga Panjang Umur

Entry yang lepas, saya menceritakan tentang "angkara tikus" yang berjaya membuat terowong rahsia dan berjaya mencuri sebijik telur. Malangnya telur tu tersangkut pada muka pintu lubang tikus. Pecah separuh, tp masih bernyawa anak itik tu.


Hari ini, Alhamdulillah. Masih bernyawa anak itik tu. cuma mungkin akan cacat sikit kot.hehe.. tak dapat berdiri dengan betul. maklumlah, menetas terlalu awal. yg lain masih belum menetas lg. mungkin lagi 2-3 hari lagi.

Inkubator ini juga berjaya "meletupkan" sebiji telur ayam. bau dia jangan cakap la, menusuk khalbu.hehe..




P/s: Saya tak dapat upload gambar sms inkubator yang tak berjaya menetaskan telur. Telupa saya snap gambar tu. sepatutnya saya upload setiap komen yang diterima. Silap saya lak. Maaf ye kawan-kawan.hehe

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About